Video kelakar bila seorang pembaca berita ASTRO AWANI menyebut seorang KERBAU..X tahan Gelak Live

Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Adeh! Seorang Kerbau..sakit perut tahan gelak tengok video. Tengah live baca berita lagi tu..Hahaha.. entah member yang pekena kan dia atau pun dia sendiri tersasul tak tahu lah lak. Tapi memang lawak lah bila muncul seorang kerbau bila tengah tengah lancar jer dia baca berita live. Dia sendiri pun tak tahan gelak bila keluar seorang kerbau tu. Sakit woi perut aku tahan ketawa tengok video satu ni. Korang tak percaya lawak korang tengok sendiri lah. Tunggu sampai saat nya seorang kerbau muncul..memang lawak lah! Jom kita layan video lucu ni. Like dan kongsi kan dengan kawan kawan.
Iklan Penaja

 

Sila tonton video:

Sila tonton video:

 sumber : dharian dot com
Isteri Buat Pendapatan Sampingan Dengan ‘Temani’ Lelaki Lain Berhibur Untuk Bayaran RM50

Hati suami mana yang tak hancur berkecai apabila mengetahui isterinya curang? Apa yang lebih menyedihkan, isteri tersebut pula ditahan polis ketika sedang berhibur di sebuah pusat hiburan.

Wanita berkenaan yang hanya mahu dikenali sebagai Melati ini telah ditangkap dalam Ops Noda yang dijalankan pihak polis dekat sebuah pusat hiburan di Taman Eng Ann, Klang malam tadi, lapor Malaysian Digest.

Menurutnya yang juga warga Indonesia dan baru berusia 20-an, kedatangannya ke pusat hiburan tersebut hanyalah untuk berhibur dan menemani seorang lelaki. Malah dia juga mengakui, kehadirannya di situ kadang-kadang dibayar dengan wang tunai sebanyak RM50. Macam ni pun ada ke? Haish! 

Gambar hiasan

“Ini cuma pendapatan sampingan saya sahaja dan customer pun hanya cari saya kalau ada kawan-kawan yang suggest nombor saya kepada mereka,”katanya selamba.

Wanita yang berstatus isteri orang dan mempunyai seorang anak berusia enam tahun itu juga mengakui dia keluar tanpa kebenaran suaminya yang merupakan seorang warga tempatan dan tinggal di Meru, Klang. Berani sungguh! 

Gambar hiasan

Apa yang membuatkan dia bebas untuk keluar ke mana-mana adalah kerana dia merupakan isteri kedua dan suaminya juga pada ketika itu berada di rumah isteri pertamaPatutlah…

Serbuan di pusat hiburan yang diadakan pada jam 9.20 malam telah diketuai Asisten Superintendan Azhar Ali dengan kerjasama Majlis Perbandaran Klang (MPK). 14 orang wanita warga asing yang disyaki gadis pelayan pelanggan (GRO) warga Vietnam dan Indonesia yang berusia antara 18 hingga 26 tahun telah ditahan.

Sumber: Malaysian Digest

Dalam pada itu, seorang penjaga premis warga tempatan yang berusia 26 tahun juga telah direman untuk membantu siasatan.  Dah berkahwin tu buatlah cara orang berkahwin. Tak baik seorang isteri derhaka dengan suaminya. 

Nota: Kesemua gambar adalah untuk tujuan ilustrasi dan sekadar hiasan semata-mata.

sumber : lobak merah dot com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *